Get Adobe Flash player

 

Izcila klientu apkalpošana

Rezultāti
  • Izcila klientu apkalpošanas servisa kvalitāte
  • Paaugstināts korporatīvās kultūras līmenis un uzņēmuma tēls sabiedrībā
  • Augstāka klientu lojalitāte
  • Lielāks saglabāto klientu un mazāks neapmierināto klientu skaits
  • Prasmes:
    • veidot labas attiecības ar klientiem
    • efektīvi komunicēt
    • koncentrēties uz klienta mērķiem
    • noskaidrot un izmantot klienta apmierinātības kritērijus
    • risināt konfliktus
Norise

2 dienas (16 stundas)

Seminārā klientu apkalpošanas principu izklāsts mijas ar praktiskiem vingrinājumiem, kas ir aptuveni 60 % no kursa laika. Dalībnieki mazās grupās ar lomu spēļu palīdzību apgūst nepieciešamās iemaņas un pasniedzēja vadībā analizē savu rīcību. Semināra materiāls kalpo par lielisku ceļvedi turpmākajā darbā.



Pieteikuma anketa semināram

Vārds, uzvārds:*
Uzņēmuma nosaukums:
E-pasts:*
Kontakttālrunis:
Ievadiet drošības kodu:
Ievadiet drošības kodu
* - jāaizpilda obligāti
 

Aktuāli

Stratēģija, komanda, finanses
Izproti līderību
Laika plānošanai uzņēmumā
Laika plānošanas uzlabošanai
Lēmumu pieņemšanas prasmēm
KLIMATA UZLABOŠANA KOLEKTĪVĀ
Veiksmei biznesa pārrunās
Praktiskā komandas veidošanas spēle
Pārdošanas prasmju uzlabošanai
Izproti savas spējas

NTI Efektivitātes mēnešraksts
Tas sniegs jums praktiskus padomus, kā paaugstināt efektivitāti, uzlabojot vadības, līderības, pārrunu, pārdošanas, personiskā darba organizācijas u.c. prasmes, kā arī informāciju par NTI jaunumiem un piedāvājumiem apmācību jomā.
 
 

Par mums   |   Semināru programmas   |   Lietišķās apmācību spēles   |   Pakalpojumi   |   Kontakti